marți, 17 iunie 2008

episodul 1 - Codru`i frate cu româna!

Fiind baiet paduri cutremuram dar imi placeau mai mult bulgarii in vremurile acelea. Oricum daca vreti cu adevarat sa salvati pinguinii din tara mea de suflet, burkina faso, trebuie sa colectionati 3 capace de orice fel si sa le pastrezi iar daca te afli in siberia, groenlanda sau madagascar atasati la email codul puk. In primul si in primul rand sa nu faceti greseala sa confundati uliul cu veveritele urlatoare pentru ca asta ar insemna ca soarta drosophilei melanogastra a fost pecetluita. Intotdeauna sa aveti in minte un lucru si anume ca elementele din blocul s sunt toate niste curve, ele pierzandu`si cu usurinta electronii de valenta, electroni care fie vorba intre noi nu au nicio vina pentru gaurile din stratul de ozon. Daca sunteti siguri ca berzele nu au coarne in forma de banana puteti apela gratuit numarul stiut, daca nu sunteti siguri apelati`ma pe mine(merge si sms daca sunteti in reteaua magazinelor flanco ). Intotdeauna sa aveti cateva carti la voi cand mergeti in drumetii. Sunt foarte bune pentru aprins focul la gratar. Va recomand Patul lui Procust si Jules Verne in general. In niciun caz sa nu folositi carti de filosofie pentru ca acestea nu au euro 4 si riscati amenzi usturatoare. Televizor la camin n`am dar am un set de pahare din care beau in mod regulat coca-cola. in mod neregulat fac alte lucruri despre care o sa va povestesc in episodul urmator. Nu uitati ca diavolul si televizorul merg mana in mana chiar daca drumul spre Iad e pavat cu bune inventii. tot el(diavolul) se ascunde in detalii la fel de mult cum unii oameni se ascund dupa tastaturi. Intentia mea este sa va aduc cu picioarele pe asfalt pentru ca se stie ca producerea de celule rosii cu forma lor biconcava este accelerata intr`o camera hipobarica. nu are nicio legatura cu faptul ca eu mananc un twix in timp ce va fac aceste dezvaluiri senzationale. o sa beau si cola dupa, stati linistiti, nu va impacientati pentru ca o sa va creasca tensiunea si o sa riscati complicatii cum ar fi arteroscleroza, alergii cutanate sau chiar oreion. statistic vorbind ulciorul nu merge la apa nici macar o data pentru ca nici muntele nu merge la mahomed. majoritatea nu stiti ca apendicele si degetele mici de la picioare sunt parti ale corpului pe care nu le mai folosim. s`a demonstrat stiintific ca urmatorul organ care va trece in randul celor nefolositoare este creierul. in vreme ce emisfera cerebrala dreapta se ocupa cu vederea globala, identifica forme, in emisfera sudica apare fenomenul de aurora australa desigur denumita dupa Aurora de la etajul 9. in nord aurora este boreala si sa va spun de ce. se spune ca primul care a observat`o avea rau de mare si in plus tocmai mancase papanasi cu sos de castraveti. fiind italian desigur i s`a facut rau si s`a aplecat peste bord sa borască .Atunci a vazut`o pe ea, pe Aurora. universul este in continua expansiune pentru ca daca nu ar fi fost, razboaiele punice ar fi avut un cu totul alt rezultat iar italia probabil ca s`ar fi numit azi tunisia. primul care a pus piciorul pe Luna a fost strabunicul unui vecin. tot el a fost cel care a rostit celebra replica "houston we have a problem" intr`o discutie telefonica cu stranepotul sau houston. cum misiunea era strict secreta probabil multi dintre voi cred ca neil armstrong a fost. din surse sigure am aflat ca elodia s`ar afla pe mercur, acolo fiind locul unde poti sa faci plaja cel mai aproape de Soare. cum litoralul romanesc e plin de crustacee bipede iar bulgarii nu`mi mai plac am sa inchei aici sirul dezvaluirilor. Elena, ai legatura!

PS:cand eram mic imi doream sa fiu mare, acum ca sunt mare imi doresc sa fiu mic. ciudat nu?? mie oricum imi placea mai mult fizica.

2 comentarii:

Elena Tătulescu spunea...

Multumim, Catalin.

In continuare, urmeaza stirea cu ursoaica :D.

Anonim spunea...

da, socant:D