sâmbătă, 4 iulie 2009

nu vă temeți, nu mușcă!

cred că am găsit o posibilă explicație pentru faptul că unor femei le e frică de pulă. pula seamănă cu un motociclist, asta e demonstrat. adică e îmbrăcată în piele, are o cască lucioasă pe cap iar când vede pizdă, se ambalează puternic. o altă asemănare între organul sexual și un motociclist e aceea că, nici de unul, nici de celălalt, nu trebuie să te atașezi. pot dispărea oricând din viața ta. pe de altă parte, toată lumea știe că de motocicliști trebuie să te ferești. prin analogie, am stabilit deci, în linii mari, că femeile au motive întemeiate să se teamă de pulă.

ce nu înțeleg eu, e de ce unii bărbați se tem de pulile altor bărbați. există o relație intimă între tine și pula ta, e normal. la nivel elementar, ea face unele chestii pentru tine, tu faci unele chestii pentru ea. simbioză. sigur, nu e normal să ai o astfel de relație cu pula unui alt bărbat dar nici nu trebuie sa te temi de ea. ca mascul alfa, trebuie să domini celelalte puli. adică tu, purtător între picioare de organe atârnătoare , trebuie să-l privești fix în ochi pe celălalt și să-l încadrezi în una din cele 3 categorii de mai jos:

1-sigur o are mai mică decât o ai tu.
2-dacă n-o are mai mică, sigur nu o folosește la fel de bine ca tine.
3-dacă nu o are mai mică si o folosește mai bine decât tine, sigur e homosexual!

dacă nu te poți uita în ochi, găsește-ți alt reper. uită-te la ceva din spatele lui, să pară că treci cu privirea prin el. orice ai face, nu te uita la pula lui!

și spun toate astea pentru că mai devreme a bătut cineva la mine la ușă. eu, curios din fire, am deschis. nu l-am recunoscut pe cel care bătea, ceea ce e oarecum normal pentru că-l căuta pe colegul de cameră. deși coleg de cameră cu mine, colegul meu de cameră nu era în cameră în momentul ăla, așa că individul m-a rugat să-i transmit eu un mesaj, deși n-am față de porumbel voiajor, care duce mesaje de la o persoană la alta. însă, pe lângă curiozitate, politețea e un alt atribut ce mă caracterizează din plin. așa că-i răspund cu politețea în glandă, "DA, zi-mi ce vrei să-i spun." și el mi-a zis mesajul, pe care l-am uitat între timp, dar îmi amintesc că atunci când îl știam, mă gândeam în sinea mea că e un mesaj plictisitor și irelevant.

am ieșit la ușă doar în boxeri. suntem în emisfera nordică, e iulie, deci e vară și mi-e cald. și tocmai ieșisem din duș. în plus, e foarte amuzant să vezi reacțiile oamenilor în diferite împrejurări. băiatul nostru s-a holbat crispat, plin de pudoare, la boxerii mei, cam 90% din cele aproximativ 3 minute, cât a durat conversația. se uita la fel ca o școlăriță prinsă de doamna învățătoare că-i arată puța, în pauză, colegului de bancă. și nu se uita atât la boxeri, cât la conținutul, la chintesența lor. penibil moment pentru el, triumfător pentru mine.

în momentul ăla mi s-a părut că aud ceva, o voce, așa că mi-am încordat auzul și am ascultat din nou. da, era glasul frustrărilor sale refulate , care striga disperat din interiorul lui, referindu-se la mine:
"sigur e homosexual! sigur e homosexual!"

9 comentarii:

giugi spunea...

un triumf intradevar...dar daca baiatul era homosexual si pur si simplu te vroia...te vroia rau

groparul intelectual spunea...

da, cred ca ma vroia...
haha, ce nume ti-ai pus :)))

Flavia spunea...

poate trebuia sa te orientezi si spre nitica publicitate, ca te pricepi la reclame :)

groparul intelectual spunea...

reclame?

Flavia spunea...

glumeam, in spiritul umorului folosit de tine. dar eu nu prea am haz de obicei.

Anonim spunea...

Chiar o ai asa mare?!

Miruna spunea...

...and all the girls say he's pretty fly... for a white guy!! :))

Anca spunea...

cata reclama cata!!!!stii tu,parul de pe picioare...si alte chestii de genul :D

ostap bender spunea...

Super tare postul!!! Am dat peste blogul tau intamplator si ma bucur ca am gasit in cele din urma acel umor sanatos de care femeile au atata novoie. Felicitari si sunt cu ochii pe tine!