duminică, 31 august 2008

filosofie vs relativitate :D

Anca, status -> "viata e viteza"
EU: de ce e viata viteza?
Anca: uitam sa traim mai mereu prezentul
Anca: si trece timpul pe langa noi
Anca: si zicem, ce repede trece timpul
Anca: pentru ca nu savuram niciodata momentul
EU: da ma anca, mare dreptate
EU: dar noi traim in trecut , fizic vorbind
Anca: da
EU: e o chestie de fizica relativista
EU: formele si culorile pe care le vedem noi in jurul nostru se datoreaza reflexiei luminii
Anca: asta stiu
EU: lumina se deplaseaza cu 3*10 la a8a metri/secunda
EU: deci dca noi privim un obiect il vedem fix la d/3*10 la a8a secunde in trecut, unde d=distanta in metri fata de obiectul respectiv
Anca: am inteles

3 comentarii:

Anonim spunea...

ce discutii avem noi uneori:)))

groparul intelectual spunea...

:)

Anonim spunea...

viata este viteza ... parca e dintr-o melodie de la vama veche, fericire :)