sâmbătă, 25 octombrie 2008

viorel la zoo si acceleratorul de particule...

...sau invers!
desi am crezut ca ecourile provocate de experimentul CERN despre care am scris aici au disparut, mi-a fost dat sa citesc ceva pe net, in care cineva acuza experimentele astea, in care niste savanti din geneva incearca sa faca o "fiziune". ca un tanar impertinent ce ma aflu, simt nevoia sa fac 2 precizari:
in primul rand, "fiziune" nu se afla in dictionarul niciunuia din dialectele limbii romane, singurele apropiate ca forma fiind fisiune si fuziune (nucleara). ambele stau la baza bombei cu hidrogen, deci nu se pune problema sa incerce ei asta acum.
apoi, ganditi-va la bietele servere, ale caror memorii asuda, nevoite fiind sa imprastie in lumea asta mare prostiile voastre. ideea de blog iti da dreptul sa scrii ce vrea pula ta, in general, am inteles. dar simtul realitatii ar trebui sa te impiedice sa o faci.

de fapt eu vroiam sa va zic un banc dar pentru ca e prea scurt m-am gandit sa-i fac si introducere. asadar, bancul:

stiti ce a zis viorel cand a mers la zoo si a vazut girafa??
"-asa ceva....nu exista!
"

4 comentarii:

Anonim spunea...

simtul realitatii?, ce-i ala?... unde draq ai vazut tu simt al realitatii in lumea asta? mai bine zis in realitate?!? ma amuzi nenea///

Anonim spunea...

got you...

Anonim spunea...

l-ai descoperit pe Viorel?...nice

groparul intelectual spunea...

bine nenea, am inteles. si da, l-am descoperit pe viorel.